Nieuwsbrief Ieper

Deze tekst verscheen in een nieuwsbrief van de stad Ieper.

header van nieuwsbrief

logo van scv

Groeikoorts is een typisch verschijnsel bij jonge starters of ondernemers die aan uitbreiding toe zijn. Problemen onderweg kunnen u soms verraderlijk overvallen. U zoekt steun of een klankbord? De groep Senior Consultants Vlaanderen (SCV) is een vereniging van ervaren managers en kaderleden die met uw problematiek vlot overweg kunnen. Hun advies is gegarandeerd objectief en op vrijwillige basis. Alle facetten van het beleid binnen de bedrijfsvoering komen aan bod. Marketing, HRM, export, logistiek, financiën enz... zijn slechts een greep uit de vele vakgebieden.

Klik hier voor meer info.

Dank zij hun professionele begeleiding ben ik er in geslaagd een beter inzicht te krijgen in de balansstructuur van mijn vennootschap

Hoeveel is uw bedrijf waard?

Bepaal de waarde van jouw bedrijf volgens 3 technieken : Multiples, intrinsieke waarde, rentabiliteitswaarde

foto van eurobiljet

GDPR, de nieuwe Europese privacywetgeving

Met dit stappenplan ben je als ondernemer ook vanaf 25 mei 2018 in orde met de nieuwe Europese privacywetgeving (GDPR)