Nieuwsbrief Roeselare

Deze tekst verscheen in de Nieuwsbrief Economie van de stad Roeselare.

header van het bericht

Senior Consultants Vlaanderen vzw

logo van scv

Groeikoorts is een typisch verschijnsel bij jonge starters of ondernemers die aan uitbreiding toe zijn. Problemen onderweg kunnen u soms verraderlijk overvallen. U zoekt steun of een klankbord, welnu de groep Senior Consultants Vlaanderen (SCV) is een vereniging van ervaren managers en kaderleden die met uw problematiek vlot overweg kunnen. Hun advies is gegarandeerd objectief en op vrijwillige basis. Alle facetten van het beleid binnen de bedrijfsvoering komen aan bod. Marketing, HRM, export, logistiek, financiën enz… zijn slechts een greep uit de vele vakgebieden. Zelfs buitenlandse interventie is hen niet vreemd

Dergelijk klankbord is een uitstekend hulpmiddel om een eigen stijl van werken naar de toekomst te optimaliseren, noodzakelijk in een steeds veranderende omgeving.

SCV SCAN

De afdeling Limburg heeft een volledige doorlichting van een bedrijf op punt gesteld. Het doel is:
- Inzicht verschaffen in de sterke en zwakke punten van de onderneming of organisatie.
- Kansen en bedreigingen in kaart brengen
- Een betaalbare bedrijfsaudit aanbieden aan KMO’s.

Starten en Ondernemen met kennis van zaken

omslagfoto van boek Een handboek voor de startende ondernemer opgesteld door 15 consulenten van de afdeling Antwerpen