Website stad Izegem

De volgende tekst verscheen op de website van de stad Izegem (http://www.izegem.be/nl/0/press/3933)

pagina hoofding van stad Izegem

Home > Nieuws > Laat je vrijblijvend begeleiden door ervaren rotten in he...

Laat je vrijblijvend begeleiden door ervaren rotten in het vak!

19 mei 2016

Als ondernemer heb je geweldige ideeën en zie je kansen die je optimaal wilt benutten om waarde te creëren voor jezelf en je omgeving, klanten, medewerkers…   Externe en interne factoren maken het je echter behoorlijk lastig om de juiste  keuzes te maken naar het vooropgestelde doel. Ook groeikoorts is een typisch verschijnsel bij jonge starters of ondernemers die aan uitbreiding toe zijn.  Problemen onderweg kunnen je soms verraderlijk overvallen.
Je zoekt steun of een klankbord, welnu de groep Senior Consultants Vlaanderen (SCV) is een vereniging van ervaren managers en kaderleden die met jouw problematiek vlot overweg kunnen.
Hun advies is gegarandeerd objectief en op vrijwillige basis, discretie gegarandeerd.   Alle facetten van het beleid binnen de bedrijfsvoering komen aan bod.  Marketing, HRM, export, logistiek, financiën enz… zijn slechts een greep uit de vele vakgebieden.   Zelfs buitenlandse interventie is hen niet vreemd.
Als klant bepaal je bovendien zelf de duur en frequentie van de samenwerking.  Uiteraard blijf je als ondernemer steeds vrij en onafhankelijk in je beslissingen.

Contactinformatie:
Senior Consultants Vlaanderen
Bedrijvencentrum Kortrijk – Vlamingstraat 4 – 8560 Wevelgem Tel. 056 43 28 00

www.seniorconsultantsvlaanderen.be

Maria Delabie:  maria.delabie@skynet.be

Willem Deheegher: willem.deheegher@skynet.be
Tel: 051 / 20 59 61 (boodschap inspreken)

Pierre Pauwels:  pierre.pauwels7@telenet.be
Tel. 051 /20.79 10

Ik zal niet nalaten bij de bevriende organisaties SCV aan te bevelen, maar ook te getuigen van de goede ondersteuning